lördag 4 maj 2013

Checklistan maj 2013

Saker jag som Dom har gjort


Erfarenhet
A = Jag har ingen erfarenhet av
B = Jag har en eller ett par gångers erfarenhet av
C = Jag har flera gångers erfarenhet av
Preferenser (föreslgna grader)
0 = Jag kan absolut inte gå med på
1 = Jag (tror att jag) ogillar väldigt mycket
2 = Jag (tror att jag) ogillar
3 = Jag (tror att jag) varken gillar eller ogillar
4 = Jag (tror att jag) gillar
5 = Jag (tror att jag) gillar väldigt mycket
? = Jag vill inte kommentera eller förstår inte innebörden av


# Analsex: B4
# Andningskontroll: B4
# Benspridare: C5
# Bitning: B5
# Mata Din ug: A1
# Bondage lätt: C5
# Bondage hård: C5
# Brännmärkning: A1
# Bröstbondage: C3
# Bröstpisk: C3
# Buttplugs: B4
# Cyberdominans: A1
# Cybersex: A1
# Dubbel penetration: A4
# Elektrostimulans: C3
# Exhibitionism: A3
# Fisting: A3
# Fittpisk: A0 (Kukpisk C5)
# Flera sub's: B3
# Flera Dom's: B3
# Fotbojor: A3
# Fotografering: FÖRHANDLING #Förhör psykiskt: A4
# Förnedring privat: A2
# Förnedring offentligt: A1
# Gummikläder: A3
# Gängvåldtäkt fantasi: A3
# Handjobb ge: C5
# Handbojor: C4
# Homosex tvingad: A2
# Hushållsjobb: A4
# Hårborste: C4
# Hårdragning: C3
# Hästlekar: A2
# Intimt kroppsbondage: C4
# Isbitar: C4
# Kidnappning: A3
# Kittling: C5
# Klädnypor: C3
# Klädselorders: C3
# Klämmor: C3
# Klämmor med tyngder: B4
# Knästående, för Din ug ;): C5
# Koppel: A2
# Korsfästning: B3
# Korsett: A2
# Lack/läder kläder: C3
# Läderbojor: C4
# Läderhuvor: A2                    
# Masturbation tvingad: A4
# Massage få: C5
# Massage ge: C3 (f.ö. helt värdelös)
# Munsex få: C5
# Munsex ge: B2
# Mänsklig hundvalp: A2
# Nakenhet tvingad: C5
# Nålar: A0
# Orala/anala "lekar": C4
# Orderlydnad: A4
# Orgasm förhindring: A5
# Orgasm kontroll: A3
# Piglekar: A1
# Piercing tillfällig: A1
# Piercing permanent: A0
# Piskning lätt: C5
# Piskning hård: J5
# Plastfolie: B3
# Psykisk dominans: A4
# Rakning: A3
# Retning: A2
# Ridpiskor: C3
# Rollspel: A3
# Rotting: C5
# Skampåle: A3
# Skinnkläder: C3
# Smiska ug i Ditt knä: C5
# Stearin: C3
# Spanking: C5
# Stå på alla fyra: C5
# Tatuering: A0 (Nej jag tauterar inte men har inget emot tatueringar annars)
# Tejpgags: B3
# Telefonsex: A0
# Tysta Din ug med Din hand: B3
# Tysta med gag: C3
# Undersökning analt: A3
# Undersökning, helkropps: C4
# Undersökning intimt: C5
# Bli uppassad på: A3
# Upphängnings-bondage: A3
# Upplärning: A3
# Utlåning av Din ug till annan Dom: B3
# Vaxning: B3
# Verbal förnedring: A2
# Videofilmning: FÖRHANDLING
# Våldtäkt fantasi: A3
# Våldtäkt rollspel: A3
# Våtsex: A1
# Ögonbindel: C3
# Örfilar: C4               



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar